mandag, november 30

Sådan får din virksomhed endnu flere kunder

I forbindelse med at få udvidet virksomhedens kundekatalog er det ikke nok kun at tilbyde kvalitetsprodukter og ydelser, da det i lige så høj grad handler om at gøre sig synlig og blive bemærket af nye kundegrupper samt fastholdelse af opmærksomheden fra den eksisterende kundekreds. Her findes der flere markedsføringsstrategier, man som virksomhed kan benytte sig af, hvoraf en aktivt opsøgende kundekontakt gennem et professionelt telemarketingbureau kan være netop den salgsstrategiske opstrammer, som din virksomhed netop har brug for.

Hvad er telemarketing?

Telemarketing som led i virksomhedens salgsstrategier kaldes også kort og godt for telefonsalg, og er altså en metode til selv at opsøge nye potentielle kunder til at købe virksomhedens produkter eller tjenester.
Som med alle andre former for markedsføring følger der udgifter med til at oprette en virksom telemarketingstrategi, men er en udgift, der nærmere skal anses som en investering til at udvide kundekataloget og på den anden side opnå flere indtægter end udgifter.

partnerdialog.dk

Telemarketing er meget mere end telefonsalg

På den ene side kan I selv oprette en salgsafdeling og ansætte sælgere til virksomheden, eller I kan benytte jer af muligheden for at lade et professionelt telemarketingsbureau klare ærterne for jer, da telemarketing handler om meget mere end blot tilfældige telefonopkald.
Ønsker i en solid samarbejdspartner med erfaringen og kompetencerne til at skabe langsigtede kunderelationer, så følg linket https://partnerdialog.dk/ og find professionel hjælp til at opnå jeres mål for salg.

Derfor bør I vælge et telemarketingsbureau

Ved at kontakte et telemarketingsbureau med årelang erfaring og kompetencer slipper I for at bruge lang tid på at oprette salgsafdeling og oplæring af medarbejdere til den ønskede effekt af telemarketingsstrategien. I et samarbejde med Partner Dialog får I kyndig hjælp og en skræddersyet telemarketingsindsats, der passer til virksomhedens behov.
Her får I hjælp til kundeanalyser, der kan afdække de forhold, som har betydning for netop din virksomheds salgsindsatser, hvilke blandt andet kan være det nødvendige helikoptersyn på virksomhedens styrker og svagheder samt hvordan kundegrupperne anser din virksomhed kontra dine konkurrenter.

Hvorfor fik I ikke ordren?

Det kan være svært at have øje for alle de faktorer, der medvirker til, om en ordrer gik i hus eller ej.
Netop derfor er det en stor hjælp at lade professionelle øjne give dig feedback på dine præsentationsteknikker overfor både eksisterende og nye potentielle kunder. Hos Partner Dialog får du meget mere end bare hjælp til telemarketing, men også alt fra mødebooking, kommunikationsmateriale samt mulighed for at få en professionel coach med til udvalgte møder, så du kan få indgående forståelse for, hvad der virker og ikke virker.

Mange fordele ved at bruge telemarketing

Der er en længere række fordele i at benytte sig af telemarketing, hvoraf et af de allermest centrale er udvælgelsen af kundegrupper med interesse for netop din virksomheds produkter og ydelser. Mens virksomhedens konsulenter koncentrerer sig om de eksisterende nøglekunder, kan I lade Partner Dialog udføre indgående kunde- og konkurrentanalyser, som er et solidt grundlag for at kunne udvide kundekataloget sikkert og effektivt.